onsdag 29. oktober 2008

Tenerife - Los Cristianos

Idag sneik eg meg ut av sjukehusbaten. fann ein internett cafe og tenkte eg skulle skrive nokken ord. desverre har dei ikkje norsk tastatur... so da blir det litt rare ord her og der, som ellers skulle inneholde siste bokstavane i alfabetet.

No har vi det ikkje fullt sa koselig. Som Hilde sa so herjar det ett virus ombord i good mood og humoret er ikkje heilt good... Elia stakkar har endelig begynt a ete mat igjen. Han har hatt mykje feber og store ekle munnsaar. Enkelte dagar aat han ikkje anna enn en youghurt. Og om nettene var han svolten og makkete og grinete. Og no har han gitt viruset videre til pappan sin. Stian hadde nesten 40 i feber i to dagar og har skikkeleg laakt i munnen og halsen. Eg ligg i senga mellom en glovarm Stian og en makkete Elia som sparka meg i ansiktet naar han droemme.

Troeste og baere meg.

Som om ikkje det var nokk so ligg vi oppankra paa ei badestrand, og dansar pa baarene som kjem innover stranda. Somme netter vuggar vi heilt enormt att og fram og ei natt var det like foer han svigerfar maatte legge seg ut paa stranda for aa ta seg innatt fordi han blei sjosjuk! Men etterpa har det gatt ganske bra og han har tilpassa seg livet ombord. Forstaaeleg nokk so har Andor og Steffen vore mykje iland og sjekka ut byen og slikt.

Det har ikkje vugga so gale heile tida. Nar det bles vind, so snur baten seg opp mot baarene og det blir ikkje so mykje bevegelsar. Litt artig a sja korleis Elia skal drikke melk fra ein kopp til domes. Han star pa fottene og lener seg hit og dit, alt etter korleis baten bevegar seg. Eg star klar med papir og skal torke opp etter han, men forunderleg nok so gar det heilt fint:)

"jjiiiiaaa" seier han av og til. Det betyr STIAN:) koo=sko . men eg trur han laerte sko ordet av onkel paal og farmor foer vi for pa tur. Og nar eg spor han om vi skal ta oss en tur i lettbaten so seier han; "wooom,woooom" og gjer en gass bevegelse med handa akkurat som om han vrir pa gassen. stilig fyr:) Han er forresten knall god a kjore lettbat. Foer han blei sjuk, var Stian og Elia i jolla og Elia skubba vekk handa til Stian, slik at han fekk styre sjolv. -Gi paa, sei Stian, og Elia vrir litt paa gassen... -slakk ned, slakk ned, sei Stian, og Elia slakka ned foer vi naermar oss stranda eller baaten... Ditta kan han:)

ellers har eg lyst heim. men sa vil eg ikkje heim likevel, nar eg hoyrer kor mykje sno og kulde og vind og regn der er heime... nei daa er det kjekkere a vere i varmen, a berre hoppe ut i sjoen om morgonen og ta eit deilig og varmt bad!

grunnen til at eg vil heim er vel at eg savnar familie og venner. dokke ma gjerne skrive meir meldingar til oss paa satelitt telefon:)!! Eg er vel ogsa litt sliten og skulla trengt nokken fridagar i eit hus, der ikkje alt star pa haude og vuggar heile tida. men Stian er redd for at eg ikkje kjem tilbake den tullingen, so eg faar rett og slett ikkje lov aa fare heim. hehe.. jaja...kanskje eg kan spare den turen til seinere.. vist det vise seg at vi reiser kjempelangt (til domes jorda rundt eller nokke saant), da blir der mange fleire anledningar til a komme heim og helse pa familie og venner.

Mange spoer kva vi skal gjer framover, og for aa vere aerlig so veit eg ikkje heilt. Einaste eg veit er at vi er pa Tenerife no, og at Andor skal heim pa mandag. So reiser vi mest truleg til Las Palmas for a treffe dei andre norske batene som ligg der. Vi gler oss veldig til a treffe igjen Rosea, baaten med familien Misund-Larsen fra Alesund ombord. Dessutan er det denne oya vi skal reise fra, vist vi skal reise samtidig som ARC regattaen gaar over atlanterhavet med kurs for Caribien.

Imorgo trur eg Stian er frisk nok for en biltur, so eg leigde bil for 3 dagar framover og vi kjem til a ta oss kjoreturar rundt pa oya. Ein av dagane vil vi opp pa fjellet ogsa, som er 3718 meter hogt.

Sidan eg er pa internett cafe, so blir det ikkje bilde oppdatering idag, men eg skal legge ut bilder neste gong eg er pa nett med eigen pc.

Det skal bli godt aa komme seg ut litt og ha eigen bil og sja litt meir enn berre stranda og bylivet her. Kanskje vi seglar ein tur til nabooya La Gomera etterkvart. hoyrte at det var ei veldig fin oy:)

pa gjennsyn,
sjukepleier reidun

2 kommentarer:

Bjørg sa...

Flott Reidun!
Eg vart litt uroa då eg snakka med deg på telefon her eine kvelden, klart det røyner på når ein ikkje får ro verken natt eller dag. Men no skjønar eg du har masse resussar att endå! Lukke til vidare! Må Jesus og hans Ande vere med dokke på alle hav!

Anonym sa...

Å god betring til dokke alle!
Gud velsigne dykk vidare på ferda gjennom verda.
klem frå sigrid