tirsdag 23. desember 2008

Snart julaftan

jul her? nei. ikkje endå. kanskje imorgo eller dagen etterpå? trur ikkje at der kjem snø denne jula. det skulle verkeleg tatt seg ut om det skulle begynne å snø her i karibien. nei det er godt og varmt her. vi kosar oss og badar mykje.

Vi var norkre dagar på øya st.Lucia før vi forflytta oss hit til Bequie, her vi skal feire jul ilag med mange skadinaviske seilarar. Vi venta på Rosea, fam Misund Larsen frå Ålesund, som kom med ARC over atlanteren. Då dei mista vind og mangla diesel, vart dei liggande og vente nokre dagar der ute. Tilslutt sette dei kursen mot Bequie då dei ikkje rakk avslutninga til ARC likevel. so då letta vi anker i går og gjekk rake vegen ned vi også. Stoppa halvegs og ankra opp i ei bukt utafor øya st.Vincent. Sov, våkna, tøffa båten nærare land, slapp ned ankeret igjen, svømte iland, henta kokosnøtter, drog opp ankeret og seilte vidare nedover mot neste øy. Kokosnøtt smakte ikkje så fælt som eg trudde. det var faktisk heilt ok å drikke kokosnøttdrikka. Men ditta kvite kjøtt- lignande styret, smakte igrunn det samme som vanlige hasselnøtter. Gratis kokkosnøtter er veldig gode, så Stian kjem til å sanke inn mange slike heretter;)

Ellers har ikkje Elia det så godt. Han har det tydeleg veldig låkt når han tissar, og eg har ein mistanke om at det kan vere urinveisinfeksjon. Han har ikkje fått feber endå, men trampar og krymper seg når han må tisse. Ikkje kjekt. Heldigvis drikk han Cranberry juicen som eg fekk tak i, så eg håpar det rettar seg etterkvart.

No har vi ankra opp inne ved Bequie og her ligg mange båtar oppankra! sikkert 80 allereie, og fleire kjem fram til julaftan. Det bruka å vere slik skandinavisk julefeiring her kvart år. Rosea kom også tøffande istad. Stian hadde lova å komme ut med litt diesel til dei, men så var han på immigrasjonskontoret og sjekka inn, så Elia og eg praia en sånn infødt og so suste vi avgårde ut med diesel til dei. Det var artig! Vi sveva på bølgene, stor kontrast til den farta vi er vand med ombord i Good Mood seilbåten. Elia kneip seg fast og eg hylte då vi hoppa på bårene. Eg forta meg å sjå på Elia og lata som om det var for han eg hylte, men innerst inne hadde eg det ustyrteleg morosamt;)

Vi gler oss med Rosea som har fullført si atlanterhavskryssing! Dei har allereie invitert Elia og meg på julepynt laging, noko som passar flott, då vi ikkje har hengt opp noko julepynt endå. Ellers var vi ein svipp bortom dei istad, og Elia var veldig glad for å få sjå andre unga og leika seg ilag med dei.

vi får sjå om eg klarar å finne nett der eg kan få sendt nokre bilder frå turen hit ut på heimesida. reidun.

posisjon kl 02.38 UTC:
13.00.382N
61.14.476W

Ingen kommentarer: