mandag 2. februar 2009

Første bror har komt!

Vi er på Trinidad og har fått besøk av Per Håvard Fossheim! Anders og Pål Driveklepp er fortsatt i New York og kjem hit den 3 februar. Gjett om det var stas å få store lillebror på besøk. Eg var ikkje klar over kor mykje heimelengsel eg egentleg hadde. Han representerar igrunnen eit lite stykke heime, så det var berre så vidt eg ville sleppe taket rundt han då han fekk velkomstklemmen. Elia sov då bror kom, men det blir spennande imorgo når han vaknar og oppdagar onkelen i sjøkøya.

Medan vi har venta på besøk frå Norge har vi vore på bytur, Steffen og Stian har hengt i lianer og sleppt seg ned i sjøen, og vi har vaska og gjort klar båten til besøk pluss at vi feira bursdagen til Stian.

vist eg har klart å legge ut bilder på album ikveld, so kan dåkke sjekke ut:)

OG mamma, ja eg har kjøpt gåve til Stian og meg frå dåkke;) sjekk ut den flotte hengekøya. tomanshengekøye og greier! Elia elskar å sitte opp i den ilag med mamman eller pappan sin, og ein kveld sovna vi faktisk i den. Og for pengane som var igjen kjøpte eg ein masjete til å hugge vei i jungelen og til å dele kokosnøtter med:)

reidun

Ingen kommentarer: