torsdag 17. mars 2011

Livet i Marinaen her i Wangarei

Det er onsdag og vi har nesten vore her ei veke. I dag betalte Stian halve nye framseilet vårt. Det vert ferdig sånn omtrentleg i april. Ellers har han kjøpt meir kjetting, so no har vi 77 meter med ankerkjetting, før hadde vi berre 45. Ny luke til forpiggen er bestilt og den skal Stian hente imorgo. Elia har fått seg vennar, han er så lang at ungane trur han er gamlere enn han eigentleg er. Tvillingparet på
8 år er svært begeistra for Magnus og ivrig i å lære Elia engelsk. Dei leikar mykje på leikeplassen i lag. Vi byttar på å passe ungar, her er fortsatt litt kaos i båten, då det ser ut som eit roterom med ein gong nokon tek fram nokre leiker. Pluss pluss…. Eg skal ikkje gi leikene all skulda, der er mykje rart som flyt rundtomkring. Eg har fått plassert vekk nokre bøker på marinaen og kasta litt klede, ellers er det ikkje mykje eg klarar å kassere. Ein ting som er litt snålt er lukter og lyder som får meg til å bli fysisk dårleg. Eg kjøpte nokre såper då vi var i Panama som lukta nydeleg, men no har eg store problem kvar gong eg har vaska hendene. For ikkje å snakke om vaskemiddelet! Eg vart så lei meg då eg oppdaga det i båten, for eg trudde at eg hadde gitt det vekk til Dirma før vi forlot båten sist. Eg klarer ikkje eingong å ha på meg ei t-skjorte som har lege her i båten, fordi den stinka av det vaskemiddelet. Og sist; då eg kom heimatt frå handletur ein dag, spelte Stian en cd som vi høyrde mykje på då vi seilte frå Tonga til NZ. Eg kjende at eg ville bli kvalm. Veldig mektig og rar følelse, minner frå all spyinga på havfartane kjem tilbake med lukter og lyder.. Det er godt at eg ikkje reagerer like gale på båtlukta, då hadde eg hatt eit alvorleg problem.

Her er varmt, vi smører oss med solfaktor 50. Eg prøvde meg med eit hjerte på ryggen til Stian, men Elia oppdaga det og sladra.
Sykklane frå Biltema fungerar fortsatt! Kanskje litt rust og nokre eikerter som manglar, men ellers ok. Og sykkelstolen brukar vi til Magnus i båten når han skal ete mat, han rotar nokke heilt fantastisk. Mat ja; her er ikkje leverpostei, makrell i tomat eller fiskepudding og majones. Redninga er Nutella!! Magnus og Elia elska det nugattilignande påleggetJ Så har vi no havregrauten hass far. Med rosiner, kanel og sukker, vert det en god frokost av og til.

Vi har fått oss nabobåt. Eit par frå NZ har nettopp kjøpt seg båt, leiger ut huset sitt og skal på 2 års stillehavstur. Dei driv å gjer klar båten sin, og i dag skulle dei lage babystag framme på båten, for å kunne ha på stormfokk ved dårleg vær. Dei såg at vi mangla babystag, og lurte på kva vi gjorde når vi møtte på storm. – Vi har ikkje storm, svara Stian enkelt. Vi vil gjerne følge dåkke, sa dei og gliste.
På 1,5 år har vi ikkje hatt skikkeleg dårleg vær, og det satsar vi på at det ikkje blir på dei neste 1,5 åra også!

Vi ligg igrunn midt i ein liten by, her er alt vi ønsker, perfekt plass for å gjere klar båt. I ei gate er der for eksempel mange småbutikkar, der dei har kvar sine ting. Watermakerbutikk, seilbutikk, plastikkbøtterbutikk (alt i plastikkbutikk), alt i kjettingbutikk, osv

Eg hadde 2 store gjeremål som eg viste at eg måtte gjer så fort som muleg. No er salongen snart rein, alle putetrekka fekk vaska av sopplag og saltlake. Dyner og overtrekk på overmadrasser fekk seg også ein vask for en 300 kr.

Eg driv å samlar opp klede som skal vaskast. Her er vaskemaskiner på marinaen og det kostar 10 kr pr vask som varar i 30 min. Ikkje kokvasking, men kun kaldt vatn.. Handukane kjem ut like flekkete som før eg heiv dei inn, men dei luktar i alle fall litt bedre. På det vaskeriet som vaska putetrekk og dyner går det an å få koka kler i bedre vaskemaskiner, (slike som vi har i norge) men der kostar det meir, og det er eit lite stykke å gå. Kanskje eg berre invisterar i nokre nye handdukar og koppehanddukar.

Vi har ikkje fått testa watermakeren endå, men vi får gjer det når vi løyser fortøyningar og dreg ut på havet en tur. Vi drikk vatn som vi kjøper på butikk.

Det var litt detaljar frå kvardagslivet om bord i Good Mood for øyeblikket.

Reidun

Ps:
Elia har forresten det veldig kjekt med å sei guud mårning til alle som går forbi båten vår. Dei fleste ler fordi det er langt på dag;)

3 kommentarer:

Bjørg sa...

Hallo Good Mood! Good Morning Elia!Gamle og nye lesarar fylgjer spent med dokke. Skulle helse frå Ragnhild nabo, og sei at det er interessant å følge med og at du er flink å skrive Reidun.
Skarbø frå Hellestranda, traff pappa og ba han helse dokke.

Per sa...

Flott! :) kjekt å lese om all vasking og alle detaljer rundt det. Det vil komme godt med for framtida :D

Kjempe mega glad i dokke alle i hop altso!!!

Kjempeklemma!

Janne sa...

Flott skrevet Reidun. Felte noen tårer når jeg leste det du har skrevet. Gratulere med småbruk, alle fire. Gleder meg til neste skildring av forberedelser. Og du! kjøp nye håndduker! Janne